Monday, January 19, 2009

მაშასადამე

კაი ხანია არ დამიპოსტია :) თითქმის ორი კვირაა.

ნუ ეს შეიძლება იმის ბრალიცაა, რომ საინტერესო არაფერია, ან იმის რომ ძალიან დაკავებული ვარ. საშინელი რეჟიმი მაქვს, კოლეჯიდან 5–ზე 6–ზე მოვიდვარ, მერე 3–4 საათი ვმეცადინეობ ან დავსლეპროჭაობ და ასე 9–10–ზე ვიძინებ, მერე დილას 5–ზე ვდგები და ახალი წრე იწყება :)

ჰო ამასობაში ფორუმზე ნიკიც გავაუქმე, გამაბრაზეს :D და ნუ თან ჩემი რეჟიმიც ხელს მიწყობს იმაში, რომ აღარ შევიდე :) იმ ხალხთან ვისთანაც ურთიერთობა მინდა ქე მაქვს კონტაქტი ჩერეზ სკუპე და ფეისბუქი :)

მოკლედ აი ასეა ჯერ–ჯერობით რა :)

კოლეჯში კაი ამებებია, დავუმეგობრდი რამდენიმე ადამიანს. ჰო "Criminal Justice–ს" კლუბში გავწევრიანდი და ხუთშაბათს მაქვს პირველი შეხვედრა, ბოზი ვიყოო ნაშობა ჩითავს ამ კლუბში კინათღამ ჭკუიდან გადავედი :D
ნუ კაროჩე ძაან ბედნიერი ვარ :D დავდივარ და ვარ რა :)

3 comments:

Toma said...

"დავსლეპროჭაობ" რას ნიშნავს ? :D :D

მეც დავბლოკე ფორუმი, მაგრამ არა იმიტომ რომ გამაბრაზეს არამედ იმიტომ რომ დრო არ დავხარჯო მარაზმის კითხვაში. ხოდა შენი არ იყოს ფეისბუქი და სკაიპი დამრჩა. ნუ ჩემი ბლოგუშკები თავითავად :)

m i r a m a x said...

ნაშობა კაიაააჰ!! :ყეს:

Anonymous said...

xaxaaaa :D

ნაშობა რულამს