Thursday, December 4, 2008

გიჟები მეტროში

კაროჩე ყველა გიჟი და გადარეული ხო მე უნდა გადამეყაროს, თან მეტროში.

ნუ ჯერ იყო და ამ მექსიკელებმა მომიტ*ნეს ტვინი, მაინც და მაინც ჩემს ვაგონში შემოდიოდნენ ყველთვის და იქ მათხოვრობდნენ... მუსიკის თანხლებით. თან აია აიაიაიაიაააააა რო ჩაახვევს, ვერც ყურებში გარჭობილი iPod–ი ფარავს.

ერთხელ კიდე, ზაფხულში, ვზივარ ჩემთვის "E თრეინში," მივდივარ მანჰეტენზე – "ქოლდფლეის" კონცერტზე, უცებ ვიღაც სამი ზანგი გოგო დგება და იწყებენ რაღაც R&B სტილის სიმღერას და აეეეეე, მიდის თუხ–თუხი. მე თავისთავად ცხადია ძააან მეკიდა ეგ ამბავი მარა ნუ, ბლიად... რაღა მაინც და მაინც ჩემს ვაგონში?

ჰოდა აი დღესაც, სადღაც 2 საათის წინ, ისევ "E თრეინში," ჭკუაზე არ ვარ, გარჭობილი მაქვს "ნაუშნიკები" – ბოლო ხმაზე მაქვს ჩართული "Infected Mushroom" და კაროჩე ცხოვრება მიხარია რა. ამ დროს ვიღაც მქაჩავს კურტკაზე – ნუ ეს ძაან მოულოდნელი პონტია რა, იმიტომ რომ ეგეთი რაღაც მიუღებელია აქ (ნუ ყველგან მგონი, ხზ), ჰოდა ვხედავ ვიღაც ზანგი თინეიჯერი მეპატიჟება გვერდით – აი აქ დადექიო რა და გამამწესა ვაგონის კარებთან, კუთხეში. ჩართო მაგინიტოფონი და თავის პარტნიორთან ერთად შეუბერა ცეკვა. ნუ მე ისევ მეკიდა, რა საკვირველია, მაგრამ საკაიფო საყურებელიც იყო მამენტ – რაღაც სირული ტრიუკები გააკეთეს და ჩემი გაჩერებაც მოვიდა.


ჰო უი, ერთი გამახსენდა კიდე – ვზივარ ავტობუსში რა, ზაფხულია. ამოდის გძეტა 40 წლამდე მამაკაცი, რომელსაც აცვია შემოტკეცილი მაიკა და შორტები – სპაიდერმენის :D აი ლურჯ და წითელ ფერებში – ზედ ობობის ქსელები რომ ახატია ეგეთი რა. სამართლიანობა მოითხოვს რომ აღინიშნოს, რომ აღნიშნული მამაკაცი ძააან შეწუხებული იყო თავისი სამოსის გამო :D მამენტ ვინ იცის – იქნება საყვარელთან შეუსწრეს და პირველი რაც მოხვდა ხელში ის ჩაიცვა :D

2 comments:

Anonymous said...

ლოლ :)))

გიჟები აქაც ბლომად არიან თანაც მეტროში :(
და თანაც სულ ჩემს ვაგონში :(

Unknown said...

ჰაჰ ზანგები ბლინ, სადაც ქუჩაშჳ გავიარე სხვაგან და ზანგი გამოძვრა მე მეცა მაინც და მიანც, ალერგია მაქვს ზანგებზე,მაყრის და კრუნჩხვებიში ვვარდები,
ერთი ზანგი ჩემს სახლშჳ მპატიჟებდა ვარშავაში ,წამო დაგალევინებ რამესო ლოოლ
მეორე ქუჩაშჳ მეცა და ვანნა კისს მი ბებეეე დააღჴ პირი :puke: