Sunday, December 7, 2008

ნაძვის ხე დავდგით, X-mas დვიჟენიები მიდის :)

ჰოდა ჩემი პირველი ამერიკული ნაძვისხეც გაიჩითა :) დღეს დილას ვიყიდეთ 8 ფუტიანი, 65$ მივეცით და დავდგით. ყუთები რომ გავხსენი სათამაშოების მუცელში პეპლები გაეძრნენ :D (butterflies in the stomach :D ) ძაან ლამაზი და საკაიფო ვეშები გაეძრო. – კაროჩე ეგეთ რამეებს რომ ვხედავ ხოლმე, ვეჩნად ჩემი ბავშვობა მახსენდება :) უშუქობა, უგაზობა, უწყლობა, ძალიან ცოტა და ძველი სათამაოები (ვის ქონდა მაშინ მაგის ყიდვის ან საშუალება ან დრო >.< ). ჰოდა ავიღე ეს სათამაშეობი და "დავხუნძლე" ნაძვისხე, ბოლოს რომ შემვედე მაგარი *ლეობა გამოვიდა მამენტ, ნუ ძააან მიყრილი ქონდა ყველაფერი :) არადა ამერიკული ნაძვისხეები სხვანაირად ირთვება მამენტ, მე ისინი მევასება მარტო წითელი სათამაშოები რომ კიდია, მაგრამ მაინც მივაყარე ყველაფერი. (მერე სურათს დავდებ :D

ჰო გუშინ პირველი თოვლი იყო ნიუ–იოკრში :) თან ისე მოვიდა შეუჩნევლად, სანამ კინოს ვუყრე, სადღაც საათნახევარი ანუ მანამდე დადო უკვე. დილას უკვე ატალახებული იყო, მარა მაინც გაასწორა.

ჰო ქალაქიც მორთულია, ნუ ეგ ჯერ კიდევს ჰელოვინის მერე მორთეს. ერთი კვირის წინ კიდე მაგარი პონტი გავაძრე, ქუჩებში გამოკიდებულ რადიოებში (აი სუსურუკუს დროს მუშტაიდში რომ ეკიდა, ეგეთები), ჰოდა მიდის შიგ საახალწლო–საშობაო სიმღერები.

მე კიდე ეს ორი დღეა Alvin and the Chipmunks-ზე ჩავიციკლე :D ჰოდა მაგის საუნდრეკს ვარიალებ :)

აჰა ვისაც უნდა გადმოწეროს :) http://rapidshare.com/files/90932254/Alvin_And_The_Chipmunks.Ena.rar (Password: www.fusik.ru).

1 comment:

Anonymous said...

"ჰო გუშინ პირველი თოვლი იყო ნიუ–იოკრში"




რა თბილი და ახლობელი ფრაზაა... :ვის:
ასე მგონია ემიგრაციაში მე ვარ შენ კი არა...

მე კიდე როცა მანდაურობა "მენატრება" ამერიკულ ფილმებს ვუყურებ ხოლმე სარა ჯესიკა პარკერის მონაწილეობით... :user:

p.s. ჯერ მაინც ვერ გადავწყვიტე ნიუ იორკი მირჩევნია თუ ლოს ანჯელესი :უსერ: